PEBBA IS BACK :D

Hej alla!
Jag har inte skrivit på länge nu DD:
men har varit sjuk, va på sjukhuset >.<
och vi har inget internet än T.T
Idag va vi tvunga att gå en blomsterpromenad i skolan, SNARK!
vi hittade massa blommor :D
men när vi va ute på bryggan och skulle plocka vass blåste påsen ut i vattnet ;o
ingen ville simma ut och hämta den D':
jag skulle haft en bild på påsen som flyter ute på vattnet nu, men jag laddade upp fel bild X]
men jag har en fail bild :D
 
den blev lite suddig :D




"På 60-talet kidnappades Frank Sinatras son. Sinatra erbjöd förövarna en miljon dollar, men de tackade nej, de ville bara ha 240 000."

Vilka smarta kidnappare ^^





Pebbi ^^

Kommentarer
Postat av: E m m a a ♥

fin blogg! :)

2010-05-31 @ 15:10:19
URL: http://emmaomeradzic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0