Underbar dag <3

Hej alla sommarmänniskor! :D
I söndags sov jag över hos Emma tsm med Ella och Julia<3
We had a great time!
Egentligen skulle Micke oxå va me... men, iaf.
Vi såg en aaaaasläskig film, Barnhemmet hette den :S
vi åt gurka med dip, salta kex, vindruvor och apelsiner för vi skulle va "nyttiga" xD
Sen, dagen efter, så cyklade vi runt lite typ ;o
Sen åt vi hemmagjord pizza med världens starkaste salami hemma hos Emma och tittade på Pirates of the Caribian.
Alla blev aströtta efter de :3
Och dom skulle på fotbollsträning O.O
Jag och Ella cyklade hem till henne och hämtade lite grejer, sen cyklade vi till Julia :P
Ella har blivit facebookberoende så hon satt vid datorn och jag och Julia lekte med hennes hund, Messi<3
Han är såååååå söööööt!
och lydig! Han kan t.o.m göra HighFive ^^
Här kommer en tjock grillkorv:

Idag va ja på staaan, skulle köpa en banaaaan :P
och jag skulle göra pass, men bara mamma va me å tydligen Måste båda föräldrarna vara med... Suck.
Imorrn elr på torsdag ska jag sova i tält hos becca med Eve, de ska bli jättekul<3
De blev ju succé förra gången jag sov hos beccis (L ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0