Summerfeelings

Idag cyklade jag och syrran till mormor & morfar c:
Först åt vi plättar, sen åkte vi till min morbrors lantställe ^^
De är jättefiiint där, sjöutsikt å så.
Först så lekte vi me Tage och Herman (deras hundar, sjukt söta asså :P)
sen tog vi ett dopp i poolen!
De va skitvarmt (om man jämnför me där ja bada igår och på klassresan! xD<3)
20-grader ngnting, typ 23-24 tror ja :S
haha, de va skönt iaf ^^
Sen fika vi :D
Jättegoda bakelser, småkakor och rosa marränger ^^

ohjasaröven
Mormor och Morfars körsbärsblommor (:
ja



Awei ^^

mm.

Kommentarer
Postat av: love&peace

Fina bilder^^

Jag har en tävling på min blogg kika in och lycka till♡

2010-06-08 @ 18:09:42
URL: http://loveandpeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0