Sovmorgon! :D

Äntligen! Äntligen äntligen äntligen fick jag sovmorgon!
Sov till 11 X]
Då väcktes jag av min lillebror som skramlade med nånting D:
Annars hade jag kunnat sova till tre ^^
Åkte till FarmorOFarfar sen och fikade med dom.
Och hjälpte till att flytta möbler, dom ska måla o tapetsera om.
sen fick jag en hundralapp :D
Wiie!
EbbaGoesInteLikaFattigLängre xD

Lite bilder från i Torsdags:

Ammis hund Alice :D





Alice igen :)



Alice's äpple juice :D





Alice's sko o.o
bara för att jag tkr den är så fin <3


"Det finns över 500 namngivna fobier. En sällsynt är Anglofobi där man har en rädsla för England"

Dt känns ju normalt..



Kommentarer
Postat av: hanna

Jätte söt hund och fin blogg:)

2010-06-15 @ 17:46:36
URL: http://hhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0