sommarrr, jaaa!!

PEBBAS OBERÖMDA GLASSMILEY (eft. de ser ut som en integlassig sak) O>
Dt ser visst ut som en glass, glasshatare
NE, de göre iiiinteeee!!!! och jag älskar ju glass :<

akej, AliceEbbaAlice om du fattar (däruppe), ah.
men idag så träffade vi iaf våra nya klasser.
oj, vad alice spiller saft :o
taskigt D:
:DDDDDDDDDDDDDDDDD
onödigt D:
Jag vet :)
:))))))))))))))))))))))))))))))))
vi                           gillar                  inte                  korv
inte äcklig skaldjurs lasange heller (ebba vet inte hur de stavas :DDDDD)
vi ska till haga parken imorron.
och kolla på fjärilar
ebba e dum, hon skriver allllllt DDD:
och nu blev hon sur D;
Ebbas tangentbord är konstigt, men ebba tkr de e normalt å mobbar mig när jag skriver fel.
Hon är jääääääääääättedum och nu skriver jag jjjjjjjäöäääätteknwgivsbgw.s
mm.
vi åt på mcDonalds skriv ditt namn här: ____________.
så får du rabatt :D
på?
pebbas pirat blöja
som är jäääääääääääätte fin
ebba älskar att skriva isär ord sånivet.
alice känner en som htr nån :D
de va en tjej på McDonalds som hade mustrrrrcchhh hur de stavsas??foiseyt8ws.
dt va läskigt :s
du e elak. enligt dig. <-- ebba tkr dde e kul. asjnidmjdktjemti.
TJEMTI!
ÄR DU TJEMTI GÖBBE??
jaaaaa
Alice har en christmas countdown på sin mobil/ölburk/kaka/konstigasak
jag är mobbare nu.

"Internet består till 61% av porr."


hej å hå hej how.

ALiCEoPEBBi



Kommentarer
Postat av: Miee

Haha cool header! :D

2010-06-02 @ 20:26:21
URL: http://bymiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0