Lördag :)

Hej hej :D
ingen super start på sommarlovet precis D:
man blåser ju nästan omkull om man går ut XD

åkte till Skärholmen med mormor idag, igen.
köpte en spargris från Lagerhaus, en plånbok från Bolagret och en jeansjacka från Monki C:
jag älskar jeansjackan!!♥
hade tur oxå, den va på rean.
annars var dt väldigt urplockat på monki :(


en rosa köpte jag :D




Jeansjackan ♥



Nu får jag väl sätta mig o titta på fotboll D:


"Var 4:e dator blir fysiskt misshandlad av sin ägare."

Brukar du slå på din dator?







Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Söker du en snygg sommar design till din blogg?

Då har jag kommit rätt. Har just nu sommarerbjudande på 70kr för bloggdesigner. Jag gör proffsiga och välarbetade designer efter dina önskningar. Är du intresserad? Kontakta [email protected]

2010-06-12 @ 16:49:29
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: Tack så mycket! Kul att du gillar den :D

2010-06-13 @ 11:10:28
URL: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0