I'm packing youknow...

Men gud så tråkigt.
Men den här bilden makes me happier :3

Varför finns inte den glassen längre btw?!
Päronstrut<3

om snart två timmar åker jag, kmr inte kunna uppdatera bloggen nu i början
men senare, när pappa kmr, då har han me sig mobilt bredband och datorn (han behöver
den hemma, tydligen (vad är de för fel på dom andra två!? -.-) å ja vet inte hur de e me farmor och farfars dator)
AJ! nu råkade ja riva av mig min lillfingernagel! D: bäst jag slutar....!!
(gud vad fuuult DDDD:)

mm.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta en titt på min blogg vettja! ;)

jag har en tävling pågång där du har chansen att vinna en söt glas cola värd hela 199 kronor! man vinner lätt, motivera bara varför du skulle vilja vinna. LÄNK: http://mirandaland.blogg.se/2010/june/tavling-glas-cola.html#comment

2010-06-25 @ 19:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0