Historic Moment. <3

Idag va de min sista riktiga skoldag på den här skolan!
I sjuan gör de om skolsystemet och klassen kommer splittras, och vi ska byta skola.
Jag och Ebba kom lyckligtvis i samma klass, 7f.
Imorgon ska jag på studentfirande och kommer inte kunna uppdatera bloggen, och jag är osäker
på om Ebba kan eft. hon inte har fått internet hos sin mamma än.
Men hon kanske kan gå till Bibblan/sin mormor.
På torsdag ska vi till Ammis (typ hjälplärare? :S) gård, och kommer va där typ hela dan...
Sen är de ju skolavslutning <3


Så, för att typ... fira de? hehe<3, så... Ja, jag och ebba gick till maten som vanligt. *ätaätaäta*,
de va spaghetti me köttfärssås.
Fast Ebba åt spaghetti me ketchup XD
Sen så, hahahaha... När vi skulle lämna tallrikarna, besticken och glasen (glaset, ebba drack inget),
kastade vi ner tallrikarna där man slänger ner maten!
Historic Moment!!
Innan har vi alltid, när vi råkat slänga ner bestick där de ska va matrester, blivit ledsna för vi trott
att grisarna får den maten. Men vi kollade upp de, och grisarna får inte den maten... !
Då va vi ju bara tvugna ;))<3


Sen flummade vi runt i korridoren, sen va de 50% på allt i cafeterian så vi köpte en glass var innan vi gick
till klassrummet och körde "ritleken" (man har ett varsitt papper, och gör ett huvud på de. Sen viker man så man inte ser huvudet och så byter man och den andra gör kroppen osv.), dom kommer också gå till historien.
Vi hade tema "Fjortis" på en, HAHAHAH. Bäst ^^
På en annan hade vi pensionär, jag gjorde huvudet där och den fick typ tre gröna hårstrån på huvet, så pebba tyckte den såg ut som en punkare, hahah...

NU SKA JAG TILL NGT SHOPPINGCENTRUM!! (moooonkkiii!!!!!!!!!) :DDDDD
Hejdå alla små, hejdå, vinka på! xD

"högerhänta lever i genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta"

mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0