Hejdå Stockholm, Haaallååå mellbystrand. (L)<3

Imorgon bär de av, till lilla stugan i Halland <3
Längtat rätt mkt rätt länge nu, så de ska bli jätteroligt ^^
De enda jag absolut inte längtar till är bilfärden... :/
Men de ska nog gå bra, har köpt godis och så xPP

Igår sov jag ju hos Becca dårå ;P
Haha, vi hade jätteroligt ^^
Vi såg Linas Kvällsbok (fast becca tyckte den va för konstig, så hon tittade typ inte... Asså, lite weirdo va den ju kanske, Men SÅ dålig va den väl inte..?? Eve och jag fick iaf titta själva. typ..)
Och så ringde vi Beccas kompis Antonia och sa att hon hade vunnit en shoppingresa till stockholm + 10 000 kr.
Men hon hörde att de va becca så de va ganska fail... :[
Sen pratade becca me henne jättelänge, typ, och jag och Eve typ fotade varann XXXDDDD
Typ:
(62 sånna bilder.)
Först va vi på stan, men jag köpte inget.
Förutom på McDonalds... :O
Vi satte oss på nån brygga typ, och då tappade Evelina en pommes i vattnet så ALLA ankor bara
simma dit, sen kom fiskmåsarna -.-
dom va på oss som jagvetintevad... Så vi fick byta ställe, men dom följde efter ;S
Jag fick slänga mer än halva min McFlurry D:
Vi åt hamburgare på kvällen oxå, beccas pappa grillade Cx
Vi bada kvällsdopp på kvällen, men då va de några läskiga gubbar där så vi stack.
Så vi typ doppade oss en gång bara O.O
Och sen åt vi massa onyttiga saker så de blev smulor och annat i hela tältet ._.
HAHAHA, Eve till beccas lillebror, Anton, när han va olydig:
- Ska jag göra turbotutte på dig, eller? 
- DU HAR TUTTAR! Svarade han då xDD<3
(Han är tre :3)

Nu har jag städat hela långa dan, så jag tkr jag förtjänar lite chips.

"
Saudiarabien är det land som har minst antal biografer, de har inga."

mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0