HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Hej åh ho!

Idag är dt dagen som kallas onsdag, om du inte visste dt.
och Alice är på student D:
hum hum.
vi var tvungna att gå en till blomster promenad idag *dö* jag fick gå med Moa, hon slog mig :'(
Nu sitter jag hos Mormor o morfar, har fortfarande inte fått vårat internet >:@
morfar fixar poolen :D (dom har en stor nergrävd) så jag kmr kunna bada på fredag efter skolavslutningen :)
jag är fortfarande stolt över att jag slängde tallriken i mat soppåsen X]
tur att ingen mattant såg oss ^-^
imorgon är typ sista dagen i 6:an :o
sen är dt 7:an o högstadiet.
folk tror fortfarande att jag går i 4-5:an för att jag e så kort :c
imorn ska vi iaf till ammi.
dt ska bli sol o 20+ :DDD

jag va med Kajsa idag.
fast jag lekte mest med hennes ipod touch.
Jag MÅSTE ha en!!



En sån tunika som hon har på bilden fast i aprikos/orange/rosa/persiko färgad ska jag ha på skolavslutningen :)



"Det vanligaste namnet i världen är Mohammed"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0