Handla utemöbler på..

..Ica Maxi är inte roligt D:
Satt bara hemma framför TV:n så mamma tvingade mig att följa med.
men nu har Mamma iaf fått sina utemöbler c:
som ser ut som vanliga vita trämöbler.
nu sitter jag hos mormor o morfar.
vi har fortafarande inte fått vårat internet T.T
vi ska grilla :D
tur att dt inte regnar idag :)
jag vill bada, men morfar säger att poolen inte är färdig fixad än.
den måste tydligen dammsugas X]
fast dt är väl ändå ganska kallt s:
10 grader kanske? >.<
Jag kan inte ladda upp bilder på morfars data av nån anledning, så jag tog bara nån från google C:
Vill ju inte ha ett helt bildlöst inlägg ^^
all in yer face


"Eskimåer använde kylskåp för att hindra att maten fryser"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0