Hagaparken + Bad = ONT I FÖTTERNA!!

Alice is writing :DD
idag va klassen (som förövrigt ska splittras i höst </3) i hagaparken :>
När vi va framme, och hade vilat typ lite, så skulle min å pebbas grupp gå med Ulf (lärare xD)
till "soptippen" (wtf?) som han sa.
De va ingen soptipp.
Bara ett konstigt, brant, smalt (om man inte ville trampa bland de taggiga växterna -.-) berg...
typ. De va asjobbigt å gå upp. Men utsikten va fin: Maniifannii (bilden är konstiiig)
När vi kollat klart å tagit bilder skulle vi gå ner...
AjAjAj.
Vi tog nån skitfailig mountainbike väg... men God, jag skulle seriöst dö om jag cyklade där.
Jag trodde att ja skulle dö när jag GICK lxm! :o
men ulf fick vara våran livräddarkille å han tyckte de va okej.
Sen åt vi lunch...
Vi satt på min filt och jag åt Pestopastasallad med kyckling och pebba Currykyckling me riiiis :]
Sen fikade vi.
Sen gick vi till fjärilshuset ^^ bilder:
Mitt & Pebbis bragokex :P mitt va knaprigt och pebbas mjjuuukkkt.
Big fish på fjärilshuset :)
Naww, den va så cute ^^ *fjärilshuset*
IT SMELLS FIIISHHYYY Naww, den va oxå kawaii :3
Buu, man ser min kamera D:
wawa :33Papegojjan va rolig ^^


DE SKULLE TA EVIGHETER ATT LADDA UPP ALLA SÅ JAG SLUTAR NU. Best of typ.
Sen cykla jag, becca, frida och Ingrid till badet :)
Elina, Emma, Fille, Mattis, Teo och Marcus var redan där... Dom vänta på oss :}
hah. sen bada vi, de va iskallt (Fille puttade mig -.-)
Sen kom Lea och Sandra, och dom puttade ner Adam ^^
Jag och becca och Elina bada en gång till, sen solade vi på bryggan och sen på gräset xD
Kiosken har inte öppnat än :/
Sen kom ella, när alla gått/skulle gå XD men hon skulle sitta med AJ och nåra andra iaf.
Hon sa att hon skulle berätta en viktig sak... och när hon hade gjort de cykla ja å beccis hem.

De va min dag då.
"Bara sex procent av alla tryckta rabattkuponger används."

Hugs and Kisses
Alice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0