:D

Vi har inte haft internet på typ 5 dagar nu!!
Vet inte varför, men nu funkar dt igen iaf :DD
Massor bilder jag har tagit senaste veckorna :)
Hade jag tänkt lägga upp.
men jag har om på mejlen och där gåt dt inte att komma in :@
jag blir galen!!!!!
jaja.
idag har jag shoppat iaf <3
en t-shirt och väska från Monki, pennställ och block me glassar från Lagerhaus och byxor från bikbok c:
hemma åt jag marängswiss (stavas dt så? :o) dt är såå gott.
ÄLSKA MARÄNGSWISS!
Oh, bara för dt kom jag att tänka på reklamen mcDonalds hade för ett tag sen, när ingen kunnde utala marängswiss rätt XD

nu ska jag kolla kommande veckans väder, vill inte ha regn på ridlägret elr midsommarafton ju ;)



"Coca Cola zero innehåller exakt samma ämnen som Pepsi max"


jag tkr dom smakar annorlunda :s





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0