Calleflygare.

Igår va jag på Ellas CalleFlygare-musikal! :D
De va jättebra, verkligen stolt över min duktiga kompis x}<3
Dom spelade upp Annie ;o

Bra kvalitet på bilden, jag vet ;)
Sen åkte vi hem till Ella och beställde pizza :P
Ella va verkligen jättehungrig och trött så hon tryckte i sig en hel capricciosa xD
Sen sjöng vi singstar och jag vaaaann, då blev ella sur och avlsutade alla låtar som jag ledde på
och sen sa hon att hon vann x3
När vi tröttnade så kollade vi dansskolor på internet. vi har nästan bestämmt oss (typ) :D
sen satt vi och pratade och lyssnade på skivor i ellas rum, försökte bestämma låt för hennes
audition på tisdag och chillade.
men elva va jag tvungen att gå hem. :/
då packade jag de sista (trodde jag) och sen va ja trött så jag låg i sängen och messade tills ja sommnade.
imorse kom jag på att jag ju måste packa massa andra saker också, typ sminkväska och neccesär och
böcker och pyjamas & underkläder och typ, gitarren (hur nu den ska få plats...?), hårgrejer... allt?
kläder är de enda som (nästan) är klart :S

"Om du är attraherad av träd så kallas din situation för Dendrofilli!"

mm.

Kommentarer
Postat av: finalinafina ♥

fan vad kul att du skriver sån fakta i slutet av varje inlägg. gillar det :D

2010-06-24 @ 15:38:50
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0