Alla heter Glenn i götebooorg :D

Hemma igen! (men åker tbx på torsdag XD)
Vi bodde på hotell i halmstad, en natt, sen åkte vi till mellbystrand, städade ur stugan och fikade,
träffade Maya och Olle och sen åkte vi till Göteborg :)
Vi kom lagom till Bröllopet <3
Min kusin hade (förvånadsvärt nog) kollat på bröllopet hela dagen så han va typ expert xPP
Vi gjorde oss iordning och sen tog vi en taxi hem till min farbror Dennis ;]
Looked like thiis:

(samma klänning som på skolavslutningen (från Indiska) och väskan från Monki, 30 kr på rea, även med "axelband"(?) och klänningen även utan :o)
Min kusin Tessan va där och hon hade med sitt barn, Emilia :]
Hon va bara för guuullig :D
Har inte sett henne sen hennes dop för tre år sen ;D
Så här många coca cola drack jag och min kusin Oskar innan efterrätten utan att kissa på oss (!!):
+ en som försvann :S myyysstiiiskkt.
Dagen efter åt vi världens frukostbuffé hemma hos mina kusiner och sen begav vi oss in till stan på
jakt efter en blommig klänning till moi, dock hittade vi ingen klockren ;(
Men vi åt en god lunchmiddag på en mysig brasiliansk resturang :)
Egentligen hade dom inte öppet på söndagar men dom hade VM special :P

Patrick sjöberg va där oxå, min kusin fick hans autograf :)
Idag va jag på stan och köpte massa saker... :P
imorrn elr på onsdag blirre södermalm (mamma Måste till coctail...) och på torsdag som sagt mellby.

kramiss<3

mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0