20 grader & sol, yeahright...

haha, jao, men de regnade iaf inte ^^
Men jag hade tänkt att bada.... Men asså, inte i DE vädret lxm...
Heh.
Men vi åt "Körv" (BIRGITTA SA SÅÅÅ. omg :o) och glass, som Linneas mamm köpte för pengarna som blev över från klassresan :)
ja o pebba tog Daimstrut, men vi orkade inte ens halva xD
kanske en fjärdedel. Elr mindre typ XD
men iaf så gav vi dom till Fille H och han kastade dom i vattnet så att kulan flög åt ett håll och struten åt
ett annat c:
Men vi hade kul...
förutom att de låg fårskit och fågelbajs everywhere.

Jag köpte ett linne (25 kr) och en väska (30 kr) på Monki ^^
Jag plockade på mig typ allt dom hade i xS/S (eehh, okej, nej. Men nästa. Känndes de som xD)
Och sen, när jag går in i provrummet, ropar någon "Vi stänger om 5 minuter!".
Gissa om jag får panik?
För jag har typ tagit bort allt från galgarna och lagt på golvet... :o
haha, fail. D:


Imorrn ska jag och pebba kanske in till stockholm efter avslutningen, om vi hittar ngt sätt att ta oss in... xD

"Man tillbringar sex månader av sitt liv på toaletten."

mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0