Hola amigos!

3 inlägg idag :D
vilken comeback ;)
kom iaf hem från stranden för ett tag sen.
irriterar mig fortfarande på alla strand-tältare.
men var inte lika många idag som i går ^^
dt var skitvarmt i vattnet, 27+!!
fast dt va en del sjögräs i vattnet, jag har typ sjögräsfobi.
jag skriker så folk tror att jag håller på att drunkna om jag nuddar dt. D:
och Lillebror o pappa ÄLSKAR att kasta sjögräs på mig bara för dt s:
efter att vi badat fick Lillebror jättetråkig, och då blev han hungrig :c
han tjatade om mat i en timme. T.T
sen åt han gräs o.o
han tyckte dt va mättande...
han är nog en ko.
men nu ska vi nooog äta C:
hemlagad pizza, mums!

"I Japan kan man köpa kalsonger i automater."





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0