Hello stockholm, I'm back to normal.

Nu är jag typ hemma :P
Efter en jobbig, låååång, åktur. Så är jag faktiskt hemma!
Jipie. Yay.
Men bara med pappa, dom andra två familjemedlemmarna (Mamma och Syster) valde att stanna i mellbystrand.
Jag och pappa åker tbx redan på fredag.

Jaha, så vad har jag gjort den här långa tiden i södra delen av Sverige?
För inte har jag bloggat iaf!?
De får jag berätta någon annan gång, för just nu ska jag berätta vad jag har gjort just idag! :P

Först vaknade jag. Sen kom Ebba...
Typ :S
Vi försökte få igång datamaskiinen, men låt oss säga att de väl gick såådäärr...
med andra ord; Skit.
så vi tittade på TV ist!
MTV ofc.
Först va de M is for Music, sen Made Maraton.
Vi såg två avsnitt sen blev vi hungriga xD
De fick bli Bolognease Baugette :O
Men den skulle va i ugnen.. Hmm.
Vi va extremt oroliga för att förstöra mitt fina hus. :(
Så vi började med att göra raspberry soda stream c:
Jag minns att mamma sagt att den ska prutta tre gånger.
Så den fick göra de.
Prutt, prutt, prutt.
Jaa, de gick ju bra. Och nu då?
Skruva loss... POFF!
aaahhh! vi blev vettskrämmda.
lÄääÄÄässkKKkiiIGgggTTT!!!
När baugetterna va färdiga skulle vi ju ta ut dom.
Vi hade lagt dom rätt på plåten, så vi kunde ju Inte ta grytlappar.
Vi tog en schtekschpade, och tog ut pebbas först. De gick bra!
och så min...
OOOPPPSSS! uppochner :(
de va ebbas fel, alltihop! jättefult. DUMMA DEEJJ.
sen spelade vi franskt Yatzy. Okej, de gjorde vi inte. Men vi försökte förstå vad de stod :3
eller, pebba gjorde. men hon förstod inte så mkt... :<


tihi ^^

sen gick vi hem till ebba och försökte på oss att fixa en ny header, reultat kommer snart!

Hej då, kramar...
|
|




den här galningen (ALIICE)

Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: tack så mycket ^^ <3



kramar<3

/kokorochan



2010-07-26 @ 19:59:49
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas.

2010-07-27 @ 00:42:56
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: jennita<3

haha sööt:D<33

2010-08-01 @ 15:24:27
URL: http://jennitachilenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0