Hello darlings ;PP

GUD SÅ LÄNGE SEN?! heh.
Jag har gjort massamassa saker ;]
Ni anar inte.
och mitt kameraminne är fullt med sommarbilder ;) asså minnet är fullt O.O
Men vi börjar med midsommar :)
OUTFIT:
(samma som på sokolavslutningen fast med andra skor (bruuunaaa), en annan frisyr och väska + klocka)
lite andra random bilder
midsommarstången
Syster med såpbubblor :) Fick inte till någon bild, men Olivia :D
Senare på kvällen gick vi ner på stranden ^^



Dagen efter gick vi till resturangen Chill Out som ligger på stranden, jag har ingen bild
på resturangen men jag har en vacker på sanddynorna :)


... and the day after that, så gick vi på loppis. Här är min loppisoutfit ;)
Jag köpte ingenting :´(

Dagen efter de så hade jag min jumpsuit för första gången ^^

När vi skulle till stranden såg jag ut såhär:
... och såhär när vi åkte in till stan :P
en dag på strandeeeeeen (gud vad jag hatar den låten, seriöst.):


Dagen efter: HISTORISK DAG!
mamma & pappa skulle till IKEA för att köpa garderober, så jag och lillasystern va själva, typ.
vi gick och käkade pizza på Trädet och sen, när vi skulle hem, så kom de en tjej med en vagn som va som
en frysbox med handtag och hjul (som brukar gå runt på stranden) med Engelholmsglass.

då köpte vi glass därifrån OCH GISSA VAD? dom hade päronstrut!! WOHO OCH JIPIIEEE!!
(outfit WESC shorts och Roxy tshirt) TADAA. same but different; strössel ist för choklad, men fortfarande lika mummsig! <3


dagen/några dagar efter de åkte vi in till Båstad. Outfitbilden kmr från provrummet i märkesbutiken

Köpte dock ingenting där, men jag köpte en väska på en Second Hand affär ^^
De kryllar av vackra rosor i Båstad, och andra blommor:

ah<3

Någon dag senare, när de va dåligt väder
(MIN FRISYR ÄR MUUUPP PÅ KORTET! rosetten typ halkade ner *sadface*)
Vi åkte in till Laholm och tittade på skor (Skodon), men jag hittade inga ;(
Sen åt vi på McDonaldsss. och vi fick en extra Cheddar Cheese dipp!!! :DDDD

Några dagar senare åkte vi in till Laholm igen, men då va vi på stan.
outfit (bild från provrummet på Offside)
Outfit:
Jag köpte ett gult linne (på offside xD)
Sen gick vi på ett bageri, och då stod de: Smakprov knäcke
men jag tyckte de stod Smakprov knäck
så jag tog en men de smakade knäckebröd x(
sen åkte vi hem och då svängde vi förbi godisbussen, men jag bara KOOOLLAAA
och då åkte vi tbx<3
Godisbussen är typ en buss med godis? :S
som glassbilen fast lösviktsgodis och buss XD
(halva bussen)

Typ ett par dagar efter de så hade vi loppis! (eller om de va dagen efter, minns ej xD)

De va jag och syrran som hade loppis, min kusin Oskar hade "Juck-Båckz - önska låt 10 kr, kan jag inte på tre försök, bjuder jag på en som jag väljer själv."
Han spelade gitarr och sjöng alltsåå. totalt fick vi in ca 400 kr :)

I lördags; mellbystrandskalaset.
På dagen va vi på stranden, min syrra och hennes kompisar gjorde en jättesöt sjöjungfru!


hihi :)
själv gick jag runt och fot-ade
okej, den va dålig ;(


Vid 9-tiden gick vi till strandhotellet och åt middag, de va livemusik. :)



och i söndags så åkte vi till Torekov :))
på vägen mötte vi ett gäng kossor!
skönaste frisyren ever? :D
Enhornig (YY
sen träffade vi VÄÄRLDENS sötasteee åsnisar<333
de får räcka som outfit bild oxå xPP
sen va vi på en "antikt & loppis"-affär, och jag hittade ascoola Diorbrillor som jag typ... loved?
men dom kostade 4000 :(
men dom va väldigt unika och typ nästan haute couture, från 50-70 tal ngnting :OO
<-- båda <3

efter att ha ätit en god Fish and Chips gick vi och fiskade krabbor! 8D
sen hade vi krabbrace, Kenta vann :o
Men jag hejade på Herr Krabba...

sen åkte vi till Båstad och köpte mjukglass och kollade på förberedelserna för tennisveckan.
Vi stötte även på Erik Saade och Molly sanden, och mattias från EMD.

i hjärtat är såklart molly och erik (naw va söta), och i en liiiten ring vid peppes bodega ser ni mattias! :DD

... och så IGÅR!:


Nu har ni sett 35 av mina 500 bilder + 6 filmer.
men de får nog räcka :)

>Have a nice summer!

mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0