Hej fina människor :)

Idag va jag i hälmschtat (alltså Halmstad, det finns inget ställe som heter hälmschtat som min kompis trodde. de e bara kul att skriva :OO) med kusinvitamin Emelieee.
Vi hade sjuuukt kuuul alltså<3
Först körde hon runt och letade parkering jättelänge (otroligt mkt bilar i halmstad. kanske för lite parkeringsplatser?) sen gick vi runt i affärer.
Jag köpte ett linne & cupcake lipbalm på Cubus och en randig oversized tshirt med "knytning" därbak på Monki c:
Och Emelie? Jaaa. Hon hade två JÄTTEpåsar (typ större än henne :S, de såg lite kul ut xd) från Indiska fylld med
färska reafynd (allt gick på mindre än 500, och de va verkligen hur mkt som helst!! :O), en svart långklänning från
Monki och lite annat stuff från h&m ;)
sen åt vi thaiimat ^^
Min kusin Oskar är jättesjuk :(
Typ. Hosthosthosthosthost *ATTSJOOOOO* hosthosthost... host... hosthosthost.. HOOST!!!
mm.
nu sitter jag, nyduschad och osminkad, framför datorn och bloggar här och på www.jennitachilenita.blogg.se :D
kolla även in www.fisandesuperekorre.blogg.se ^^
Imorse åt jag Brunchuffe på strandhotellet, guud såå goott ddeee vaa!!
mumsmumsmums.

NEJ NU BLEV JAG SUR JAG SKA JU LADDA UPP BILDER!! CRAPDATOOR.

hejdå alla småochstora finaochfula roligaochtråkiga!<3

Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0