Gotland, dag 7.

Hallå!
Jag känner att jag inte orkar skriva så mkt just nu.
så sammanfattar den sista -hela- dagen på Gotland med bilder ;)


frukost :D


after beach på kallis, typ världens godaste drink. den va rosa egentligen xD


vi va inne i en affär där dt låg en katt och sov bland krukor&dukar. sötis ♥


vänd på huvudet elr datan. stooor glass (i plast, då) ^^


från nån utsiktsplast.


vi åt glass på Glass magasinet, sveriges största glassbar, dom hade över 140 glass sorter <3
jag tog Polka och Ben&Jerry Caramell Chew Chew. GOOOOOOTT ♥


han jonglerade med brinnande pinnar typ. coolt va dt iaf :>


Kommentarer
Postat av: Kitty's Closet

- dne kom förra året tror jag :)

2010-08-05 @ 23:17:50
URL: http://kittyscloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0