Gotland, dag 6 ^^

Hejjjjj!

idag va dt soligt, så vi gick till stranden.
men jag badade inte X<
dt va för kallt i vattnet, typ 19 grader bara :s
men sen gick vi upp till poolen, då badade jag ;D
och åt Ben&Jerry Cookie dought ♥
sen va jag å shoppa lite :D

klocka, 199 kr, från nån surf affär 8D snyggare irl :)


übercoolt halsband! lillebror sa att han kunnde göra ett sånt xD 199 kr, samma affär som klockan.

på kvällen va vi och åt taco buffé på Tofta gården.
mumsigt :v
nu har vi precis spelat Yatzy, Jag vann!!! :DDDDDD
Wiho c:
lägger upp bilder på dagens och kvällens outfit:


dagens, klänning-h&m   väska-monki   flipflops-urban street


kvällens, tröja-monki  shorts-only  skor-skopunkten  klocka-surfaffären  halsband-surfaffären

Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0