Gotland, dag 4

Helluwww!
Dt blev inget bloggande igår D:
men vi gjorde ändå inte så mkt, badade mest ;)
idag har vi iaf åkt runt och kollat lite, på jätte söta små hus, nån konstig gammal vikingagrav,ett krukmakeri och får.
"På Gotland heter det Lamm och Lammungar och om man inte förstår det är man en fårskalle" <3
och så va vi i Visby^^
fast bara typ en halvtimma, sen åkte vi till ett vattenland!
YAY :D
dt va kuligt.
fast man fick skit ont i rumpan av en del vattenruschelkanor (stavning?) :S
av dom flesta faktiskt XD

BiLDER:


husvagnen >.<


någon hade gömt en sia glass skylt bakom gräset xD


min nektarin, mina tuggar har gjort ett hjärta på den, typ ♥


jag på toaletten i husvagnen, dt stinker där inne :< och spegeln är väldigt smutsig s:


vi åkte förbi en crossbana.

nu ska jag skriva klart vykorten till pappa och farmorOfarfar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0