Förra veckan. ^^

Heej<3
I måndags va jag ju med ebba yaknow.
Sen gick jag till mormor (hon fyllde år) och fick världens dunderfika.
xD
En bigbigbig chokladtårta, Worlds Greatest Kladdkaka (asså den är seriöst oslagbarast. Mormors kladdkaka med grädde och jordgubbar<33), winerbröd (eller hur de stavas? :S två olika.), sockerbulleeee, bakelse. Småkakor (säkert tio olika, hon älskar att baka småkakor. eller hon gör de ofta iaf...), bär (hallon, jordgubbar och blåbär), rosa marränger<3 och så vidare..<3
gott va de iaf.
<3 Jordgubbar, kladdkaka och rosa marräng!

I tisdags va jag me Bex. Först hade vi kul med hennes iPad (asså omg, typ timmar. faktiskt. hur rolig som helst, vad kan man INTE göra med den???) Jag vann HEEELA tiden på AirHockey och då blev becca suuur och så körde vi något Guitar Hero-efterliknat och då vann hon. men den va kul. men inte när vi körde Lady gaga låten Love Game på hard,
de va svårare än... jesus. Sen gjorde vi en god lunch bestående av ost tortelini, en svåröppnad tomatsås,
massa parmesanost och grönsaker. Sen begav vi oss till Heron City och såg Eclipse... Men först åt vi på McDonalds.
Jag var hundra procent tvungen att ta kort på min mjukglass, ohja. (oj vad stooor? i bakgrunden: en halv becca.)
Eclipse va sådär. kanske för att baconchipsen tog slut lite väl snabbt. Men jag är inget stort Twilight-fan, kanske därför. Asså varför såg jag eclipse, jag gillar inte twilight! ^^ aja. den får två och ett halvt poäng av mig, kanske tre. nej. jo. okej. kanske. mm.

I onsdags va jag med bästavännen ella. <3
Hon kom hem till mig klockan 11, då bjöd jag henne, snäll som jag är, på en rosa marräng.
mormor gav mig en påse med typ tio stycken. eller, jag tvingade henne. inte. men typ. mohahaha. frågade.
AA. och gav henne en ååh-så-förseeenad födelsedagspresent. (hon fyller år i MARS!!)
Hon fick: världens sötaste nagelsax (de e typ en japansk liten söt tjej högst upp, sen är den blommig... oj,
de går inte att förklara. men den är übergullig!!), korallnagellack, ögonskuggor i sommarens nyanser och cupcake
lipbalm. asså, de ser ut som en minifierad jättefin och perfekt cupcake och luktar... öh, cupcake?
hihiiii. sen gick vi in på datorn och flummade ett tag, sen va de tråkigt så vi segade framför tv'n.
sen blev vi hungriga så vi tog en nektarin/persika/whatever XDDD
och stack iväg till affärn och köpte Nuggets. Med currysås. Till de så kokade vi snabbmakaroner (asså,
inget som jag skulle valt men ella nivet, hon älskar snabbmakaronisar...). Currysåsen va äcklig
så vi tog ketchup och majonsäs. och jättemkt sallad. Vi är proffs på sallad. I den här ca de mozzarella <3
senare kom ellas pappa, min pappa och ellas brorsa och vi grillade och hade myys<3
vi bokade dans (PEEWW) och bubblade i våran jacuzzi.
men inte förrän senare på kvällen när de va MÖÖRKT. ahjuste, vi målade naglarna oxå
(de blev nummer två)
hahahahhaa, man ser inget O.O

På torsdagen hade jag hemmamysdag. Jag tittade på 500 days of summer, den va jättebra faktiskt!<3
jag och pappa skulle bowla och sen äta på någon resturang, men de slutade med att vi bara åt XD
sushii<3

På fredagen så skulle vi åka tbx till mellbystrand, men jag hann ändå va med Ella, Julia och Teo.
Jag gick och lämnade min film och sen fastnade vi bland filmerna C:
nu har jag massa filmtips iaf!
Sen köpte vi 8 pack Billys Pan Pizza och en cola, och gick hem till ella och tittade på film c:
Pirates of the Caribian ;))
sen sa jag farväl och åkte den långa färden till Mellby...

Idag ska jag kanske på bio igen, jag får se om jag orkar och har råd...
Ska ju köpa en systemkamera! :P

mm.


Kommentarer
Postat av: jennita<3

Fiina bilder:_D<3

2010-08-03 @ 13:07:31
URL: http://jennitachilenita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0